BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hvis du har interesse for ledelse og en elektrisk fagnørd indeni, er dette job som afdelingsleder i Pharma & Life Science måske noget for dig.
Thomas Ludvigsen står for rekrutteringen af dette job.
Pharma & Life Science består af mere end 100 medarbejdere fordelt på ni afdelinger, og du skal lede Electrical & Instrumentation – Pharma afdelingen. Det er en nyere afdeling, vi er godt i gang med at opbygge. På nuværende tidspunkt består den af syv dedikerede medarbejdere på el-området, som du kommer til at arbejde tæt sammen med. På sigt ser vi E&I-afdelingen vokse yderligere, og det bliver en af dine opgaver at bygge afdelingen yderligere op.
Du har tilstrækkelig erfaring med projektledelse på el-området til at kunne supportere internt i afdelingen og eksternt i projekterne ude hos vores kunder. Dine eksterne kundemøder vil hovedsageligt foregå på Vestsjælland, i Nordsjælland eller i Storkøbenhavn. Det er derfor vigtigt, at du har indstillet på at skulle ud af huset en gang imellem.
Vi forestiller os, at får en fast plads på vores kontor i Vipperød. Det er dog også muligt at arbejde fra Artelia’s kontordomicil i Søborg.
I ledergruppen arbejder I tæt sammen. For os er det vigtigt, at I kender hinanden godt og ved, hvad der sker i hinandens afdelinger, så I bedre kan støtte hinanden. Vi har ugentlige ledermøder og kvartalsvise lederseminarer, hvor vi bl.a. arbejder med strategi, udvikling og egne kompetencer.
Profil
- Du har en baggrund som el-ingeniør, maskiningeniør, maskinmester eller lignende
- Du har minimum 5 års ledelseserfaring
- Du er velbevandret i GMP-krav og GAMP-miljø
- Du trives i et tværfagligt projektmiljø med højt til loftet
- Du har gode kommunikationsevner og kan begå dig på både dansk og engelsk
- Du har minimum 5 års erfaring i den farmaceutiske industri
- Du har erfaring med el-dokumentation og med proceskomponenter, f.eks. pumper og ventiler
- Du kender til FAT- og SAT-protokoller
- Du kender til el-diagrammer, loop, styklister, QA/kvalitetskontrol og fremstilling af IT-systemer (AutoCAD, ePlan, MS Excel)
- Kendskab til maskin- og processtyring er en fordel – dvs. PLC, HMI, Siemens, Allen Bradley m.fl.
- Kendskab til IT-infrastruktur i proces-/automationsmiljø er ligeledes en fordel
- Du har en løsningsorienteret tilgang til dit arbejde, som bl.a. kommer dig til gode, når vi må tænke kreativt for at løse kundernes ønsker
- Du har gennemslagskraft og kan skabe engagement - både internt i afdelingen og ude i projekterne.
Dine primære arbejdsopgaver
- Lede og udvikle E&I-afdelingen
- Udarbejde og vurdere udbudsmateriale og design
- Udarbejde indstillinger til kontrakter
- Tage ansvar for udbud og review i afdelingen
- Tilsyn og supervision ved entreprenør-udførelser
- Tværfaglig koordinering under designfase og udførelse
- Udvikle kompetencer i GEP (Good Engineering Practice), Project Management og ATEX (Explosive Atmospheres)
- Deltage i afklarende kundemøder i projektfasen
- Du har forståelse for kompleksitet i fagdisciplinerne.
Rum til fællesskaber
Det skal være sjovt at gå på arbejde. Både i dagligdagen men også uden for arbejdstid, hvor der er et væld af muligheder for at dyrke sammenholdet med kolleger. Som en fast del af vores kultur, inviteres alle medarbejdere hvert år med på en skitur i foråret. Derudover driver vores medarbejdere talrige aktiviteter, som Artelia støtter. Det er kulturklubber, strikkeselskaber, e-sport, fodbold, golf, cykling og meget andet.
Det handler om at have det sjovt sammen, men vi værdsætter også de stærke personlige relationer, da vi ved, at de bidrager til videndeling, godt samarbejde og succesfulde projekter. Vi ønsker ikke at have siloer, men derimod en stærk holdånd, hvor alle arbejder mod samme mål.
Vi tilbyder
- Mange spændende og udfordrende projekter
- Et stærkt fagligt netværk med engagerede og kompetente kollegaer
- En kultur, hvor trivsel, samarbejde og arbejdsforhold prioriteres højt
- Et dynamisk og inspirerende miljø med rig mulighed for personlig udvikling
- En arbejdsplads, hvor ”frihed under ansvar” er en kerneværdi
- Gode karrieremuligheder, som understøttes af interne uddannelsesforløb i Akademi, hvor vi underviser i ledelse, projektstyring, BIM og andre faglige områder
- Attraktive medarbejderforhold med bl.a. sundhedsforsikring, medarbejderbonus, frokostordning, aktive personaleklubber, sports- og kulturarrangementer, studie- og skiture samt en attraktiv lønpakke.
Hvis du kan se dig selv i stillingen, modtager vores rekrutteringskonsulent, Thomas Ludvigsen, gerne din ansøgning og CV på tl@roiconsult.dk. Anfør venligst i emnefeltet ”Ansøgning som afdelingsleder i E&I”. Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte Thomas på tlf.: 5121 0707.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Artelia A/S, Buddingevej, 2860 Søborg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5990725