Asset Manager søges til Byggeri og Ejendomme i Holbæk Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Om teamet og stillingernes indhold

Som en del af team Asset Manager skal du bidrage til at sikre, at kommunens ejendomme og arealer giver de bedste fysiske rammer omkring kommunens kerneopgaver – læring, omsorg, sundhed, kulturformidling og fritidstilbud. Teamet arbejder med porteføljestyring, køb, salg og udlån samt udvikling af kommunens ejendomsportefølje – bestående af børnehuse, skoler, plejecentre, biblioteker, sports- og idrætsanlæg, administrationsbygninger og grønne arealer m.v. 

Stillingen omfatter en bred vifte af opgaver, som f.eks.: 

  • udvikle de kommunale ejendomme i samarbejde med relevante aktører, herunder stå i spidsen for dialog og samskabelse med brugere af kommunale ejendomme, borgere og lokalområder
  • kontraktstyring af aftaler vedrørende leje, forpagtning og benyttelse af kommunale lokaler og arealer
  • administrere ejerskab af kommunale ejendomme og arealer, herunder køb og salg 
  • sikre bæredygtig arealudnyttelse af kommunens ejendomme med fokus på multifunktionelle kvadratmeter 
  • være en aktiv samarbejdspartner i tværgående projekter i organisationen 
  • skabe bred forankring ved tidlig involvering af brugere, borgere og lokalområder
  • håndtere løbende forespørgsler fra borgere, brugere og øvrig organisation, og sikre korrekt forankring og håndtering
  • indsamle og kvalificere input til samt udarbejde præsentationer og dagsordenspunkter til f.eks. kommunalbestyrelsen, direktionen, borgermøder eller projektspecifikke styregrupper


Kvalifikationer
Det vigtigste for at lykkes i stillingen er, at du er udadvendt, lærenem og god til at samarbejde. Det er en forudsætning, at du er god til at formulere dig i skrift og tale. 

Efter en oplæringsperiode vil du blive den primære medarbejder i teamet til at håndtere køb og salg samt servitutter vedrørende kommunens ejendomme. Arbejdet foregår i samarbejde med kommunens interne jurister og relevant ekstern bistand fra advokater, ejendomsmæglere og landinspektører. Det vil være en fordel, hvis du har erfaring inden for ejendomsområdet med køb og salg af ejendomme. Erfaring med opslag i tingbogen, håndtering af servitutter og eventuel tinglysning vil også være en fordel.  

I stillingen vil du komme til at varetage kontraktforhandling og kontraktstyring af leje-, forpagtnings- og benyttelsesaftaler. Det er derfor en fordel, hvis du har erfaring indenfor disse områder. 

Den ideelle person til stillingerne matcher med følgende beskrivelse: 

  • Du kan arbejde selvstændigt med dine opgaver, men søger aktivt input og dialog 
  • Du er målrettet og finder vej uden om forhindringer – også når det kræver kreative veje til at løse komplekse problemstillinger
  • Du formår at skabe struktur i en blækspruttefunktion med en bred portefølje
  • Du tager initiativ og formår at prioritere løbende i indkomne opgaver
  • Du er diplomatisk og er god til at lytte til andres behov, erfaringer og ønsker
  • Du trives med en foranderlig hverdag, hvor to dage sjældent er ens, og hvor det ikke altid er muligt at forudsige hvilke opgaver, der lander på dit bord
  • Du er generalist og griber de mangeartede opgaver med stort gåpåmod


Du tilbydes 

  • En spændende og varieret hverdag, hvor du vil have møder både i huset og rundt omkring i kommunen. 
  • Frihed under ansvar, med stor fleksibilitet til at tilrettelægge din arbejdsdag.
  • Et godt kollegaskab. Godt humør og humor er en vigtig del af vores hverdag, som vi også ønsker, at du bidrager til.
  • En plads i et stærkt team. Vi interesserer os for hinanden og er gode til at sparre om opgaveløsningen.
  • Et godt og tæt samarbejde med kollegaerne i afdelingen, der varetager projektudvikling og projektledelse af kommunale byggeprojekter, contract management af bl.a. kommunens bilflåde, forsikringer, vagtordninger m.m.

Vi er optaget af, at kommunen opleves som en helhed, der med åbenhed møder borgere og virksomheder i øjenhøjde. Det stiller store krav til vores evner til at være i dialog med hinanden og vores omgivelser, og at kunne balancere forskellige hensyn i én samlet løsning.

Du vil blive tilknyttet afdelingen Byggeri og Ejendomme, som er en del af det tekniske område – Vækst og Bæredygtighed – i Holbæk Kommune. Afdelingen består af ca. 30 engagerede og kvalificerede medarbejdere. Vi har højt til loftet, høj faglighed og højt humør. 

Vi sidder på Kanalstræde med udsigt over Holbæks hyggelige havnemiljø, kun få minutter fra stationen og byens hovedstrøg.


Løn og ansættelsesvilkår 
Stillingen er på 37 timer, og vi ønsker den besat pr. 1. oktober 2023. 

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst med mulighed for individuelt kvalifikationstillæg efter erfaring og kompetencer. 

Der er flextid og mulighed for hjemmearbejde efter aftale.


Søg stillingen 
Du skal indsende din ansøgning senest den 27. august 2023. 

Ansættelsessamtaler vil blive afholdt den 29. og 30. august.

Hvis du har spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte afdelingsleder Tanja Bonde Rønne på mail: tanjr@holb.dk eller telefon 72 36 46 25.


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Kanalstræde 2, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/asset-manager-soges-til-byggeri-og-ejendomme-i-holbaek-kommune/1y2c78/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888338

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet