BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Landsdækkende butikskæde søger en erfaren, energisk og resultatorienteret leder til vores modebutik Tygesen Women i Holbæk. Vil du stå i spidsen for at give vores kunder den bedste oplevelse, når de handler i vores butik?
Som ansat hos Tygesen i Holbæk vil din fornemmeste opgave være at give kunderne en rigtig god oplevelse hver gang de kommer i butikken, derudover er det vigtigt at du tager ejerskab for forretningen, resultaterne og driver butikken som om det er din egen.
Stillingen er et fuldtidsjob med opstart senest 1. september.
Vores kæde er i konstant udvikling, og det er derfor vigtigt at du er omstillingsparat, fleksibel og har lyst til at være en del af et dynamisk team, hvor dagligdagen er uforudsigelig og spændende.
Det er vigtigt at du brænder for at drive forretning ligesom det er vigtigt at du er klar til at lede og udvikle dit team.
Som butikschef bliver du ansvarlig for den daglige drift og ledelse af butikken. Det er vigtigt, at du er et forbillede for dit personale samt giver den bedste service til dine kunder. Det er vigtigt at du er udadvendt og at du nyder at have med mange forskellige mennesker at gøre. Det er også vigtigt at du er god til at arbejde selvstændigt, tager ansvar og bevarer overblikket. Det er vigtigt at du er fleksibel i forhold til arbejdstider, da der indimellem er kundearrangementer om aftenen samt forekommer weekendvagter.
Det er en klar fordel hvis du har faglært og har erfaring fra branchen og gerne har haft lignende stilling.
Profil:
- At du som person er proaktiv, løsningsorienteret og nysgerrig
- Engageret med et positivt mindset og en energi der smitter
- Struktureret med øje for detaljen
- Organiseret
- Team-Player
- Drevet af performance
- Stort gå på mod
- Trives i en travl hverdag og motivere dig selv og dine omgivelser
- Er god til at få dine folk med dig, har god ordenssans og talforståelse
- Sikre en unik kundeoplevelse i butikken
- Fleksibel ift. Arbejdstider, da der vil være aften og weekendvagter
- God til at holde flere bolde i luften samtidig
- Ansvarlig for den daglige drift og ledelse af butikken
- Igangsætte salgsfremmende tiltag i samarbejde med din nærmeste leder
- Implementering af ledelsestiltag og retningslinjer for butikken
- Planlægning af vagtplan via Same-System
- Ansvarlig for varehåndtering og for butikkens generelle udtryk
- Prioritere og planlægge butikkens daglige opgaver
- Afholde regelmæssige personalemøder, samt individuelle samtaler med personalet
- Overholde fastsatte budgetter for lønomkostninger i samarbejde med din nærmeste leder.
- En spændende travl hverdag med personale ansvar og ansvar for din egen butik
- Sparring og støtte fra nærmeste leder og spændende arbejdsopgaver
- En virksomhed med uformel omgangstone, hvor vi altid er klar til at give den bedste service og vejledning
- Et dynamisk arbejdsmiljø med gode udviklingsmuligheder
- Et stort selvstændigt ansvar, hvor du går forrest når det gælder kundeservice og salg
- Personalerabatter
- En grundig introduktion både til butikken, produkterne og medarbejderne
Stillingen ønskes besat senest 1. september 2023. Vi afholder løbende samtaler.
Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=52ff3470)
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Tygesen Women, Nygade, 4300 Holbæk
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=52ff3470&action=sendApplication&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5862804