Det fælles provstikontor for Holbæk og Lejre provstier søger en fleksibel og serviceminded provstimedarbejder til varierende opgaver.
Provstierne har til opgave at fremme kirkens liv og vækst og skabe gode vilkår for menighedsråd, præster og andre ansatte i provstierne. Det fælles provstikontor er placeret i Holbæk Provstis udviklingscenter i Sdr. Asmindrup, Vipperød. Vi er i alt 13 ansatte med meget forskellige opgaver. I hverdagen er vi sjældent fuldtallige, da flere af vores konsulenter har opgaver ude af huset, men vi starter altid ugen med at spise fælles morgenmad sammen.
Vi har brug for din hjælp til selvstændig varetagelse af en række forskellige praktiske og administrative opgaver - og til at få vores dagligdag i huset til at hænge sammen.
Stillingen er en deltidsstilling på ca. 24 - 28 timer pr. uge primært fordelt på 4 dage om ugen (mandag – torsdag). Heraf forventes ca. 10 timer ugentlig henført til støtte for provstiets økonomifunktion.
Dine opgaver som provstimedarbejder:
- Kontorets centrale kontaktpunkt. Du bliver superbruger på vores telefonsystem, tager opkald til vores hovednummer og modtager gæster i huset.
- Støtte vores økonomiansvarlig med selvstændig varetagelse af opgaver henført til kreditorfunktion.
- Mødefacilitering i bred forstand. Du evner selv at planlægge de tilhørende opgaver, som bl.a. omfatter indkøb samt praktisk facilitering af møder og arrangementer før, under og efter.
- Daglig oprydning i fælleslokaler og sikre at huset fremstår pænt.
- Kontakt til og koordinering af forskellige leverandører vedr. bl.a. alarmer, rengøring, vinduespudsning, håndværkere mf.
- Varetage bl.a. udarbejdelse af gudstjenestelister til nyhedsmedier og vedligeholdelse af provstikontorets forskellige kontaktoplysninger og andre data, samt styre vores lager af kontorartikler.
- Støtte dine kollegaer med en række praktiske og administrative opgaver som bl.a. upload af dokumenter på provstiets hjemmeside, scanne og kopiere dokumenter mv.
Vores forventninger til dig:
- Du er en positiv, serviceminded og imødekommende kollega med sociale og empatiske evner.
- Du har praktisk sans, og du motiveres af at støtte dine kollegaer med de forskellige typer opgaver, og du er i stand til at tilpasse dig prioriteringer og deadlines.
- Du evner at arbejde struktureret ved både planlægning og udførelse af opgaver, så de stemmer overens med provstikontores behov.
- Du har dokumenteret erfaring med kreditoropgaver og bogføring på flere dimensioner samt rutineret indenfor de øvrige administrative opgaver.
- Du har let ved at lære nye IT-systemer. Vant til at arbejde med Microsoft Office og økonomisystemer. Vi benytter Brandsoft, kendskab til dette vil være en fordel, men ikke et krav.
- Du vælger aktivt at arbejde indenfor folkekirken.
Vi tilbyder
- En attraktiv arbejdsplads i en lille central enhed i en stor organisation med mange forskelligartede opgaver.
- Et spændende arbejdsfelt med gode kollegaer og tilknytning til mange lokalt valgte menighedsrådsmedlemmer, præster, ansatte og frivillige i folkekirken.
Ansættelsesvilkår
Stillingen er en deltidsstilling på ca. 24 -28 timer pr. uge primært inden for almindelig kontortid mandag – torsdag. Der kan dog forekomme deltagelse i arrangementer sen eftermiddag/aften samt - sjældent - i weekender.
Dit primære arbejdssted vil være udviklingscentret i Holbæk Provsti på Hellestrupvej 38, 4390 Vipperød. Der kan være opgaver og arrangementer, som kræver arbejder på andre lokationer.
Stillingen kræver kørekort og egen bil. Arbejdsrelateret kørsel honoreres efter statens takster.
Ansættelse sker efter OAO-S fællesoverenskomst, organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) samt protokollat til organisationsaftale for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (folkekirken). Grundlønnen forventes som minimum fastsat efter løngruppe 2 sats II, hvor den årlige grundløn udgør kr. 275.347 april 2012 niveau, svarende til kr. 338.144,56 i nutidskroner pr. 1. april 2024 for en fuldtidsstilling på 37 timer. Der er mulighed for at forhandle tillæg afhængig af kvalifikationer. Der ydes 15 % arbejdsgiverbetalt pension efter overenskomsten. Der er 3 måneders prøvetid.
Tiltrædelse
Snarest muligt dog senest 1. marts 2025.
Ansøgning
Ansøgning skal indsendes til Holbæk Provsti via link nederst. Ansøgning med vedlagt CV skal være os i hænde senest torsdag d. 2. januar 2025.
Ansøgninger vil blive behandles løbende.
Vil du vide mere?
Yderligere oplysninger om stillingen kan fås hos provstisekretær Charlotte Gravesen - telefon 9282 7258.
Jobbet søges via QuickApply på Jobindex.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Holbæk Kommune
-Virksomheden tilbyder:
(24-28 timer ugentligt)
-Arbejdsgiver:
Holbæk Provsti, Hellestrupvej, 4390 Vipperød
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 02-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6161126