Rottebekæmper til Holbæk Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

I Holbæk Kommune er rottebekæmpelsen hjemtaget og vi mangler nu en kollega til rotteteamet i Drift og Vedligehold.

Drift og Vedligehold dækker primært tre hovedområder, bygningsvedligehold, grønt vedligehold samt entreprenørteam. Samlet beskæftiger vi 121 medarbejdere og du vil blive tilknyttet teamet, der bl.a. tager sig af grønt vedligehold.

Dine arbejdsopgaver vil være rottebekæmpelse i Holbæk Kommune, herunder registrering i rotteanmeldelsessystemet DriftWeb. Derudover skal du deltage i vagtordningen i weekender og på helligdage samt foretage tilsyn på de tilsynspligtige ejendomme. 
Der bliver stillet en bil til rådighed for dit arbejde.

Selvom alle vores rottebekæmpere kører alene rundt, er der rig mulighed for og plads til faglig sparring i hverdagen - ligesom der er et godt samarbejde med administrationen.


Kvalifikationer:

  • Du har R1-autorisation til rottebekæmpelse
  • Du har kørekort til bil (kategori B)
  • Du er teamplayer, men formår samtidig at arbejde selvstændigt
  • Du formår at strukturere din arbejdsdag  
  • Du er fleksibel og omhyggelig
  • Besidder tolerance og rummelighed
  • Du formår at kommunikere klar på dansk i både skrift og tale

Det er en fordel, hvis du har relevant erhvervserfaring – og gerne erfaring fra en anden kommune


Vi tilbyder:

  • Et spændende og afvekslende arbejde
  • Dygtige og engagerede kollegaer
  • Mulighed for at planlægge din arbejdsdag
  • Gode muligheder for faglig og personlig udvikling

Vi lægger især vægt på, at du kan optræde imødekommende og myndigt i kontakten til borgerne samt at du er servicemindet og har et godt humør.


Ansøgningsfristen er søndag den 3. september 2023 

Ansættelsessamtaler finder sted fredag den 18. september 2023.


Vi ser frem til at høre fra dig, og glæder os til at læse din ansøgning. 
Nærmere oplysninger kan fås hos teamleder Anne Bredgaard Jacobsen - 72 36 82 47 eller Karen Christensen - 72 36 80 64


Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er 37 timer pr uge og ansættelse sker i henhold til gældende overenskomst mellem KL og 3F.

Stillingen er til besættelse pr. 1. november 2023.


Alle kvalificerede ansøgere opfordres til at søge stillingen uanset køn, alder, handicap, etnicitet, politiske og religiøse overbevisninger eller seksuel orientering.

Holbæk Kommune er en kommune med en god balance med Holbæk By og de 17 lokalområder. Holbæk Kommune har ca. 72.500 indbyggere og 4.500 medarbejdere. 
Holbæk Kommune har røgfri arbejdstid. 
Holbæk Kommune er organiseret i seks kerneområder i stedet for traditionelle forvaltninger eller afdelinger som gør, at vi tilstræber at gøre op med strukturer og mønstre, som gør det bøvlet at yde en god og sammenhængende service. Kerneområderne kalder vi Aktiv Hele Livet, Arbejdsmarked, Uddannelse og Borgerservice, Læring og Trivsel, Social Indsats og Udvikling, Vækst og Bæredygtighed og Kultur, Fritid og Ungeliv. Kerneområderne understøttes af de tre stabsfunktioner Organisationsservice, Økonomi og Ledelsessekretariat og Kommunikation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Holbæk Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Holbæk Kommune, Parallelvej 52, 4300 Holbæk

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://holbaek.career.emply.com/ad/rottebekaemper-til-holbaek-kommune/zmvfft/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5888342

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet